Przegląd 2018r

wtorek, 17 kwietnia 2018

Narcyz w bieli

Szalenie mi się spodobał wzór kwiatka wykonanego w technice CRAW, jaki znalazłam gdzieś w internecie. "Drążyłam" temat, aż udało mi się go wykonać (nawet nie chce pamiętać ile razy prułam i od nowa szyłam, żeby przypominał kształtem kwiatka). Kwiatek jako zawieszka został zamocowany na łańcuszku herringbone. Do kompletu są też kolczyki i bransoletka, zapinana na koralikowy toggle. Biżuteria wykonana jest z białych koralików toho 11/0, z domieszką złotych toho w tym samym rozmiarze. Całości dopełniają białe superduo oraz złote fire polish.



















A oto była inspiracja, projekt Rachel Sim:

Znalezione obrazy dla zapytania narcis pendant

A tak przy okazji zgłaszam moją pracę do wyzwania Szuflady:





4 komentarze :

  1. Super komplet, ale tamten ciągle jest moim numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry,jeśli mówimy o narcyzie to ja tu nie widzę żadnej inspiracji tylko dwa identyczne kwiaty a pominięcie kilku koralików w środku i zmiana koloru nie staje się inspiracją tylko plagiatem. A skoro kopistka drążyła temat na tyle by skopiować wzór to powinna pójść o krok dalej i odnaleźć autora wzoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale tylko po części - faktycznie brakowało Autora zdjęcia, jednakże inspiracją było samo zdjęcie. I gdyby to była kopia to byłaby identyczna, a tak nie jest. Każde wprawne oko kogoś kto tworzy biżuterię z koralików jest w stanie to zauważyć.

      Usuń