Przegląd 2018r

niedziela, 28 stycznia 2018

Bransoletka russian spiral

Uwielbiam poznawać nowe techniki beadingu. Co prawda pochłania to nieco więcej czasu, niż wykonanie biżuterii znanym/opanowanym ściegiem, ale jestem przekonana, że taki czas warto poświęcić. Tym razem postanowiłam zgłębić tajniki ściegi Russian Spiral. Okazało się, że to bardzo łątwy schemat, a można "wyczarować" mnóstwo ciekawych bransoletek. Moja jest typu bangle, co oznacza, że nie posiada zapięcia. Do kompletu nie mogło zabraknąć oczywiście kolczyków.
Do wykonania całego kompletu użyłam szklanych koralików w kolorze bezbarwnym, szarym i grafitowym w rozm. ok 4mm, oraz czarnych koralików toho w rozm.11.


Poniżej zamieszczam schemat rysunkowy znaleziony przypadkiem w internecie. Mi osobiście bardzo "rozjaśnił" sposób wykonania (dużo bardziej jest czytelny niż najlepsze filmiki z tutorialami, przynajmniej dla mnie :))

Jeśli spodobała Wam się moja praca, lajkujcie lub komentujcie. Będzie mi bardzo miło :)



















Schemat wykonania takiego ściegu:





Zdjęcia pochodzą ze strony: interweave.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz