Przegląd 2018r

piątek, 17 listopada 2017

Zabawa kolorem - Jesienny liść - poduszka- listopadowe wyzwanie Szuflady


Mam ogromny zaszczyt przedstawić swoją pracę w listopadowym Wyzwaniu Szuflady o tematyce jesiennej, którego nazwa brzmi "Zabawa kolorem". Uwielbiam takie wyzwania!
 Długo myślałam co wykonać i przeglądając materiały jakie kryje moja "magiczna" szafa doszłam do wniosku, że uszyję (a raczej wyhaftuję) jesiennego liścia z sutaszu i koralików. W efekcie końcowym liść znalazł swoje miejsce na poduszce z beżowego zamszu. Ciężko było uchwycić jego piękno psującym się aparatem, ale co wyszło to zamieszczam :)










\





6 komentarzy :

  1. piękny! Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, super pomysł i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi bardzo miło, że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Jesienny Akcencik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń