Przegląd 2018r

niedziela, 15 czerwca 2014

Witam,

Miłość do tworzenia biżuterii zrodziła się we mnie przypadkowo, chociaż od zawsze moją pasją była chęć tworzenia nietuzinkowych przedmiotów za pomocą igły i nitki. Już od najmłodszych lat wolałam zrobić samodzielnie ramkę na zdjęcia wykorzystując przedmioty znalezione w czasie wakacyjnych wędrówek, lub podarować własnoręcznie wyhaftowaną serwetkę zamiast kupowania kiczowatych bibelotów. Jestem niezmiernie wdzięczna losowi, że uczęszczałam do liceum krawieckiego, gdzie odkryłam w sobie nie tylko miłość do szycia, ale także tę umiejętność. Zapraszam wszystkich do oglądania oraz komentowania moich prac. Mam nadzieję, że będę mogła w dalszym ciągu pielęgnować moją twórczą pasję, tworząc coraz doskonalsze przedmioty.
Pozdrawiam
Jola :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz